Реле чергування та пропадання фаз CKF-BR TRMS 3×400 В+N 10А F&F
-
6430CKF-BR-TRMSКраїна-виробник: Польща
Характеристики
- Номінальний струм комутації, А: 10
- Тип виробу: Реле контролю фаз
- Максимальна робоча температура, град.: 50
- Мінімальна робоча температура, град.: -25
-
Знижки
Діють знижки від суми замовлення у кошику, умови за посиланням.
Зв’язок з нами Умови- Працюємо лише при повній оплаті за товар
- Мінімальне замовлення без ПДВ — 500 грн
- Мінімальне замовлення на безготівковий розрахунок з ПДВ-20% — 1000 грн (для ТОВ, ФОП та інші)
- Оплата банківською карткою за реквізитами. Без ПДВ
- Безготівковий розрахунок за рахунком з ПДВ-20% (для ТОВ, ФОП та інші)
- Самовивіз зі складу у Києві можливий лише після узгодження з менеджером.
- Відправляємо товари перевізниками — Нова Пошта, Delivery, у день замовлення, якщо покупець здійснив передоплату до 14:00/15:00. Якщо товар під замовлення — строки вказані у рахунку
- Оригінальна продукція
- Офіційна гарантія від виробника. Підтримка у сервісних випадках
- Повернення протягом 14 днів згідно з умовами повернення
-
Реле чергування та пропадання фаз CKF-BR TRMS 3×400 В+N 10А F&F
Опис продукту
З регульованою асиметрією напруги порогу спрацьовування.
Трифазний і послідовний монітор призначений для захисту трифазних електродвигунів від падіння напруги принаймні в одній фазі або асиметрії напруги між фазами, що може пошкодити двигун, з додатковим захистом напрямку обертання двигуна у разі зміни фази перед монітором.
Функціонування
Зниження напруги в будь-якій фазі або асиметрія напруги між фазами вище встановленого значення спричиняє вимикання двигуна. Вимкнення двигуна відбувається після затримки 4 секунди, що запобігає випадковому вимкненню двигуна, спричиненому миттєвим падінням напруги. Повторне ввімкнення двигуна відбувається автоматично, коли напруга підвищується приблизно на 5 В ~ вище напруги активації. При виникненні цих порушень неможливо привести двигун в рух. У разі зміни послідовності фаз перед монітором, що викликає зміну напрямку обертання двигуна (відносно початково встановленого) разом із неможливістю ввімкнення двигуна. Вмикання можливе після повернення до правильної послідовності фаз.
Напруга живлення | 3 × 400 В + Н |
Співпраця з виробниками електроенергії | НІ |
Обрив фази / моніторинг асиметрії | ТАК |
Контроль послідовності фаз | ТАК |
Контроль контактів контактора | НІ |
Виконавчий елемент | реле |
Максимальний струм навантаження | 10 А |
Конфігурація контактів | 1 × NO/NC |
Роз'єднання контакту | ТАК |
Асиметрія напруги | 40÷80 В |
Гістерезис напруги | 5 В |
Затримка вимкнення | 4 с |
Контроль потужності | 2 × LED |
Термінал | роз'ємні клеми 4,0 мм² |
Момент затягування | 0,5 Нм |
Споживання енергії | 1,6 Вт |
Робоча температура | -25÷40°C |
Розміри | 2 модуля (35 мм) |
Збірка | на рейку 35 мм |
Маркування захисту від проникнення | IP20 |
TrueRMS | ТАК |

Система, яка запобігає автоматичному перезапуску двигуна після відновлення живлення

Увага щодо кольору товару та його зовнішнього вигляду
Будь ласка, зверніть увагу: відтінок або текстура товару можуть незначно відрізнятися від зображення на сайті. Це може бути пов’язано з індивідуальними налаштуваннями екрана, умовами освітлення під час фотозйомки або незначними виробничими змінами. Такі відмінності не впливають на якість та функціональні характеристики продукції.
Характеристики та комплектація товару можуть змінюватися виробником без попереднього повідомлення.