Реле чергування та пропадання фаз CKF-317 TRMS 3×400 В+N 8А F&F
-
6429CKF-317-TRMSКраїна-виробник: Польща
Характеристики
- Тип виробу: Реле контролю фаз
- Номінальний струм комутації, А: 8
- Максимальна робоча температура, град.: 50
- Мінімальна робоча температура, град.: -25
Знижки
Діють знижки від суми замовлення у кошику, умови за посиланням.
Зв’язок з нами
Умови
- Працюємо по предоплаті
- Мінімальне замовлення — 500 грн
Оплата
- Оплата онлайн банківською карткою. Без ПДВ
- Безготівковий розрахунок за рахунком з ПДВ-20% (для ТОВ, ФОП та інші)
Доставка
- Самовивіз зі складу у Києві можливий лише після узгодження з менеджером.
- Надсилаємо товари перевізниками - Нова Пошта, Delivery, у день оплати за умови надходження коштів до 14:00–15:00. Термін доставки зазвичай складає 1–2 робочі дні по регіонах України.
- Вартість доставки починається від 70 грн відповідно до тарифів перевізника
Захист покупки
- Оригінальна продукція
- Офіційна гарантія від виробника. Підтримка у сервісних випадках
- Повернення протягом 14 днів згідно з умовами повернення
-
Реле чергування та пропадання фаз CKF-317 TRMS 3×400 В+N 8А F&F
Опис продукту
З регульованим порогом спрацьовування при несиметрії напруги.
Трифазний і послідовний монітор призначений для захисту трифазних електродвигунів від падіння напруги принаймні в одній фазі або асиметрії напруги між фазами, що може пошкодити двигун, з додатковим захистом напрямку обертання двигуна у разі зміни фази перед монітором.

Функціонування
Зниження напруги в будь-якій фазі або асиметрія напруги між фазами вище встановленого значення спричиняє вимикання двигуна. Вимкнення двигуна відбувається після затримки 4 секунди, що запобігає випадковому вимкненню двигуна, спричиненому миттєвим падінням напруги. Повторне ввімкнення двигуна відбувається автоматично, коли напруга підвищується приблизно на 5 В ~ вище напруги активації. При виникненні цих порушень неможливо привести двигун в рух. У разі зміни послідовності фаз перед монітором, що викликає зміну напрямку обертання двигуна (відносно початково встановленого) разом із неможливістю ввімкнення двигуна. Вмикання можливе після повернення до правильної послідовності фаз.
| Напруга живлення | 3 × 400 В + Н |
| Співпраця з виробниками електроенергії | НІ |
| Обрив фази / моніторинг асиметрії | ТАК |
| Контроль послідовності фаз | ТАК |
| Контроль контактів контактора | НІ |
| Виконавчий елемент | реле |
| Максимальний струм навантаження | 10 А |
| Конфігурація контактів | 1 × NO/NC |
| Роз'єднання контакту | ТАК |
| Асиметрія напруги | 40÷80 В |
| Гістерезис напруги | 5 В |
| Затримка вимкнення | 4 с |
| Контроль потужності | 2 × LED |
| Термінал | роз'ємні клеми 2,5 мм² |
| Момент затягування | 0,4 Нм |
| Споживання енергії | 1,6 Вт |
| Робоча температура | -25÷40°C |
| Розміри | 1 модуль (18 мм) |
| Збірка | на рейку 35 мм |
| Маркування захисту від проникнення | IP20 |
| TrueRMS | ТАК |

Система, яка запобігає автоматичному перезапуску двигуна після відновлення живлення

Характеристики та комплектація товару можуть змінюватися виробником без попереднього повідомлення.







.jpg)










Кабель та провід








Світлотехніка




























Релейне обладнання


















Щитове обладнання















Системи укладання кабелю




























Стабілізатори напруги

Електрофурнітура

















Лічильники

Вимірювальні прилади



















Інвертори
Акумулятори
Зарядні станції
Розпродаж