Кошик
692 відгуків
Шалені знижки на АВР, стабілізатори напруги ОТРИМАТИ ЗАРАЗ
+380 (97) 658-62-31
+380 (50) 850-89-73
ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИН ELECTROLEND
Кошик

Умови доставки та оплати

Доставка здійснюється тільки по передоплаті.

Способи доставки

  • DeliveryТільки на деякі товари поширюється. Уточнюйте у менеджерів
  • СамовивізСамовивіз зі складу в Києві проводитися тільки після погодження з менеджером. Самовивіз відбувається по 100% передоплаті якщо товар знаходитися не на головному складі. Щоб перемістити його на головний склад потрібна 100% передоплата за товар.
  • Нова ПоштаНадсилаємо товари в день замовлення. Якщо покупець здійснює передоплату за товар до 13:00/14:00. У цей же день товар відправляється, за умови якщо товар є, і підтверджений менеджером. Якщо товар із термінами доставки, менеджер повідомляє клієнта. Також бувають "форс мажорні обставини", після чого відправка може затриматися!
  • Доставка нашим кур'єром тільки після 100% передоплати за товар. (Вартість 400грн. по Києву).Безкоштовно за умовиВартість доставки 400.00 ₴. Замовлення на суму понад 30000 ₴ доставляєтся безкоштовно.Кур'єр працює з 09-00 до 21-00. Розрахунок методом передоплати означає, що Ви спочатку оплачуєте 100% вартості замовленого товару, а ми привозимо Вам товар після того, як отримаємо від Вас гроші.

Способи оплати

  • Повна оплата карткою за реквізитами Приват24 (Сповіщення приходить у Viber, Telegram, Email, SMS)Розрахунок методом передоплати означає, що Ви спочатку оплачуєте 100% вартості замовленого товару, а ми відправляємо Вам товар після того, як отримаємо від Вас гроші.
  • Безготівковий розрахунок з ПДВ (для юр. осіб) Писати назву фірми та код ЄДРПОУ. Мінімал. замовлення 1000грн.При оформленні замовлення клієнтами-юридичними особами формується рахунок на оплату, який передається клієнту засобами зв'язку. Після оплати рахунку здійснюється доставка товару та пакету всіх необхідних для бухгалтерії документів.
  • Післяплати нема!. Тільки повна оплата. Оберить з двох запропонованих способів оплати!Розрахунок методом передоплати означає, що Ви спочатку оплачуєте 100% вартості замовленого товару, а ми відправляємо Вам товар після того, як отримаємо від Вас гроші.
  • Оплата карткою Visa, Mastercard - WayForPayКомісія з отримувача 2.2%.
  • Оплата на рахунокРозрахунок методом передоплати означає, що Ви спочатку оплачуєте 100% вартості замовленого товару, а ми відправляємо Вам товар після того, як отримаємо від Вас гроші.

ПДВ, %:

20
  • Шановні клієнти, ми прагнемо тримати найкращі ціни в Україні, і це накладає певні обмеження на нашу роботу, тому ми змушені встановити суму мінімального замовлення.

  • Мінімальне замовлення на безготівковий розрахунок - 500грн. без ПДВ.

  • Мінімальне замовлення на безготівковий розрахунок - 1000грн. з ПДВ 20%. 

  • Мінімальне замовлення поширюється на кожну торгову марку (Виробника).

  • Більшість цін на сайті з ПДВ 20%. Але деякі виробники не продають товари з ПДВ. Тому краще уточнити у менеджера ціну з ПДВ.

 

Якщо вище перераховані вимоги не дотримані то Інтернет-магазин має форму приватного підприємства, тому залишає за собою право відмовляти Споживачу в виконанні його замовлення без будь-яких пояснень з цього приводу.

 

Інтернет-магазин "ЭлектроЛенд" користується послугами кур'єрської служби "Нова Пошта" для доставки товарів нашим покупцям. Кур'єрська служба "Нова Пошта" має широку мережу представництв по всій Україні і пропонує своїм клієнтам послуги за цілком доступними цінами.

Географія доставки

Замовлений товар буде доставлений у будь-який населений пункт України.

Дізнатися про наявність представництва кур'єрської служби "Нова Пошта" у Вашому населеному пункті можна на сайті кур'єрської служби.

 

 

Вартість доставки

Вартість доставки товару буде залежати від відстані між Києвом та пунктом призначення, а також від ваги і об'єму вантажу. Точну вартість доставки ми дізнаємося тільки після того, як вже відправимо Вам замовлені товари.

Оплату за доставку Ви проведете при отриманні товару.

Контактні дані одержувача

Для того щоб відправити Вам товар, ми повинні отримати від Вас та надати кур'єрській службі наступні дані які ви заповнюєте замовлення:

Прізвище, ім'я та по батькові одержувача.

Мобільний телефонний номер одержувача.

Населений пункт одержувача.

Місце отримання вантажу (№ складу кур'єрської служби).

Повідомлення про відправлення

Ми повідомляємо наших покупців про відправлення товарів. Повідомлення про відправлення виконується по електронній пошті або по телефону. На ранок наступного дня після відправки! ВАЖЛИВО: В день з П'ятниці на Суботу ми не оповіщаємо клієнтом з номерами декларації. Так як логістика не працює в Суботу-Неділю.

Повідомлення про прибуття

Коли товар прибуде у Ваш населений пункт, на вказаний мобільний телефон одержувача прийде SMS з повідомленням про прибуття вантажу. Повідомлення SMS прийде від відправника "NovaPoshta".

Йти у відділення кур'єрської служби за товаром слід після отримання SMS з повідомленням про прибуття вантажу.

Слід зауважити, що SMS про прибуття вантажу не завжди доходять, на жаль. Тому, якщо з дня відправки товару пройшло більше трьох днів, а повідомлення про прибуття вантажу Ви ще не отримали, то є привід потурбуватися про долю Вашої посилки.

Термін отримання товару

Як правило ми відправляємо товари в день замовлення. Якщо покупець здійснює передоплату за товар до 13-00. В цей же день товар йде на відправку. Але бувають "форс мажорні обставини" після чого відправка може затриматися! Після прибуття товару до вас в місто дуже важливо забрати доставлений товар як можна швидше.

Пеня при несвоєчасному отриманні

Якщо вантаж не забраний протягом 5 робочих (для Нової Пошти) днів, то з шостого дня починає нараховуватися пеня. Пеня розраховується в розмірі 20% від вартості доставки за кожен день зберігання.

Наприклад:

Вартість доставки вантажу становить 15 грн.

За кожен день зберігання понад встановленого терміну кур'єрською службою буде нараховуватися пеня у розмірі 15 грн * 20% = 3 грн.

Зауважте, що пеня буде нараховуватися незалежно від того, чи отримали Ви SMS з повідомленням про прибуття вантажу чи ні.

Зверніть увагу, що Ви в будь-який момент можете відстежити, на якому етапі знаходиться Ваш вантаж. Відстежити вантаж можна на сайті кур'єрської служби "Нова Пошта". На спеціальній сторінці потрібно ввести номер накладної, за якою відправлено вантаж.

Отримання товару

Для отримання товару у відділенні кур'єрської служби необхідно надати наступні дані:

Посвідчення особи (паспорт, водійські права, військовий квиток).

Номер накладної.

Способи оплати

Оплатити куплені в нашому інтернет-магазині товари Ви можете будь-яким із двох методів розрахунку:

  1. Передоплата 100%. Мінімальне замовлення 500грн. на один виробник (бренд).

  2. Оплата 100% за безготівковим розрахунком з ПДВ. Мінімальне замовлення 1000грн. на один виробник (бренд).

Розглянемо детальніше перелічені методи.

Передоплата

Розрахунок методом передоплати означає, що Ви спочатку оплачуєте 100% вартості замовленого товару, а ми відправляємо Вам товар після того, як отримаємо від Вас гроші.

Якщо Ви хочете зробити передоплату, то зробити це можна кількома способами:

  1. Банківським переказом (у нас є розрахунковий рахунок у банку).

  2. Через систему моментальних платежів Приват24

 

Умови повернення та обміну

 

Інтернет-магазин не гарантує наявність товару на складі, при оформленні Покупцем його замовлення. Відсутність товарів, зазначених Покупцем при замовленні, не може бути порушенням прав Покупця з боку Продавця.

 

* Характеристики та комплектація товару можуть змінюватися виробником без повідомлення.

 

Перед купівлею споживач повинен перевірити правильність свого замовлення (характеристики, зовнішній вигляд товару на сайті). Якщо є деякі нюанси-деталі в товарі який обрав клієнт (але не впевнений у правильності свого вибору) то краще уточнити у менеджера. Якщо після купівлі у клієнта виникли питання по товару (наприклад, про його габаритах, комплектації, упаковки) але перед покупкою клієнт цього не уточнював. Ми не несемо відповідальність за помилки клієнта. Так як не було консультації з менеджером по всім цим питанням!

 

Покупець не має права в односторонньому порядку змінювати перелік товарів для вже оплаченого замовлення, всі дії пов'язані із зміною складу оплаченого замовлення, виконуються тільки за погодженням обох сторін.

 

Відповідно до закону України "Про захист прав споживачів" повернення або обмін товару належної якості Покупцем можливий тільки протягом 14 днів, наступних з дня оплати. При цьому повинні бути дотримані наступні умови: товар, не був у експлуатації, його упаковка, пломби, ярлики та комплектація повинні бути цілими. У електронних пристроїв не повинно бути змін в заводській програмі та установках за замовчуванням.

 

У разі повернення Покупцем товару, усі витрати на його пересилання оплачуються з суми передоплати, внесеної Покупцем заздалегідь. Решту суми від передоплати Продавець зобов'язується повернути Покупцю тільки після повернення товару.

 

Інтернет-магазин надає Покупцеві інформаційну підтримку при вирішенні питань, пов'язаних з ремонтом або заміною несправного товару. За технічну справність і якість товару несе відповідальність виключно його виробник. Ремонт (заміна) несправного товару виконується тільки на заводі або сервісному центрі виробника, інтернет-магазин цим не займається.

 

Всі витрати, пов'язані з доставкою несправного товару до виробника для виконання ремонту або заміни, несе Покупець.

 

В случае получения Покупателем товара на складе службы доставки при частичной его предоплате, интернет-магазин имеет право отозвать обратно товар по истечение 5-и дней, начиная с 6-го дня хранения на складе, если Покупатель не явился за это время в службу доставки и не оплатил товар. Все расходы за пересылку товара оплачиваются из суммы предоплаты, внесенной Покупателем. Оставшуюся часть суммы от предоплаты Продавец обязуется вернуть Покупателю только после возврата товара.  

 

Интернет-магазин не берет на себя ответственность за потенциально возможные убытки, которые могут причинить третьи лица, или же какие-либо государственные органы при выполнении заказа Покупателя.

 

Интернет-магазин имеет форму частного предприятия, поэтому оставляет за собой право отказывать Покупателю в выполнении его заказа без каких-либо объяснений по этому поводу. Если в этом случае Покупатель внес предоплату за товар, то она возвращается ему в полном объеме.

 

Интернет-магазин является сторонником разрешения всех возможных спорных ситуаций в плоскости обоюдного согласия.

 

Повернення грошових коштів здійснюється після отримання товару та його перевірки сервісної служби. Протягом 5 днів гроші повертаються покупцеві.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner